Etiketter

, , ,

Dagens lärdom: Håll dig till din favoritfrisör. Alltid.

Jag går alltid till min fina vän och frisör Solmaz på Tony and Guy när jag ska fixa håret,där vet jag att jag alltid blir nöjd. Hon är så sjukt duktig! Men det är ju rätt dyrt att fixa håret så ofta som jag gör och eftersom Solmaz var bortrest passade jag på att köpa en billig Goupon deal. (Var hur bra som helst, 600kr för shiatsuhuvudmassage, klippning och slingning. Ord pris 1900kr).

Men jag måste nog öva på min kommunikation, för någonstans på vägen från att jag sa (eller missade jag att säga det?) att jag INTE ville klippa håret (eftersom jag vill få tillbaka mitt långa lockiga hårsvall någon gång) uppfattades det som att jag ville se ut som Lotta på bråkmakargatan i håret. Chock! Så där stod jag 3 timmar senare utanför frisörsalongen superduper blond å en hårlängd som inte ens går att sätta upp i tofs! Snopet. Tur att hår växer ut!!

Kommer dröja lää-äänge innan jag ser ut så här i håret igen 😦 😦

 

Japp. Samma frisyr som Lotta.