Etiketter

,

20140415-065312.jpg

fått finbesök av min Amanda en vecka nu, nyckelord för hennes semester här för oss blev mys, yoghurtglass, shopping och cardio.. mest det vi pysslat med och inte klagar jag 😉

I helgen va jag ute på en heeelt fantastisk restaurang på Melrose Ave med bästa Maria, hennes pojkvän Jakob, hans musikerkollega Kalle, Philip och Chris. Riktigt trevlig kväll!! Kan starkt rekommendera restaurangen RedO för er som är i/ska till LA.

Helgen avrundades med en grillkväll i pan pacific park vid The grove i sann svensk musikeranda med samma underbara gäng som kvällen innan samt Molly & Danny som tillfälligt bor i LA och gör musik här tillsammans med Jakob bl.a och 3 musiker som studerar på MI (min gamla skola, så alltid lite extra kul att träffa folk som pluggar där!). En kväll med mycket skratt, god mat och mys!

Igår tog Jag och Amanda vår dagliga pw till Beverly center för lite shopping igen och efter det följde hon och Johanna (en svensk go tjej som pluggar på Santa Monica) med mig och Maria till en modellfotografering för ett svenskt modeföretag i Santa Monica. Inte riktigt min grej kanske men det va himla kul att göra det tillsammans med Maria ❤ och vi avrundade dagen med lite häng på Santa Monica Beach 🙂

Gymkort är som sagt signat på LA Fitness och denna vecka kör jag igång med dans och yoga också.. 🙂 och idag kommer ett stort gäng med vänner hem från Coachella! Blir helt lycklig av att jag kommer kunna fylla dagarna bara med saker jag älskar och personer jag tycker otroligt mycket om!

Kortfattat så är varje dag fantastisk här (som alltid) och jag är ständigt omgiven av underbara människor och i en miljö jag älskar! livet leker med andra ord!

Har verkligen ingen "blogglust" just nu haha.. men förhoppningsvis får jag det snart, brukar ju älska att skriva!

20140415-065145.jpg

20140415-065153.jpg

20140415-065203.jpg

20140415-065221.jpg

20140415-065618.jpg